Teraz, gdy na szczytach zaliczanych do KSP umieszczono stosowne oznaczenia odnalezienie najwyższego punktu Wojkowej nie jest trudne. Nie było ono takim i wcześniej pod warunkiem, że szuka się repera albo faktycznie najwyższego punktu góry. Gorzej jest, gdy posługując się mapą, chodzi się po lesie wte i wewte szukając dwóch sporych skałek w miejscu, w którym ich nigdy nie było. Ale po kolei.
   Przyjechaliśmy do Augustowa (przysiółek Giebułtowa k.Mirska) i zaparkowaliśmy niedaleko przystanku. Zainteresowała się nami starsza pani z sąsiedniego budynku. Gdy już się jej "wyspowiadaliśmy" dowiedzieliśmy się, że czegoś takiego jak Wojkowa to ona nie zna a skałki, których szukamy są tuż, tuż przy drodze prowadzącej przez wieś. Nie, no coś się musiało starszej pani pokręcić. Nie zna Wojkowej, kieruje nas do skałki Słupiec zamiast do Siciny i Mokrego Kamienia, idźmy lepiej tak jak pokazuje mapa.
   No i poszliśmy kawałek asfaltem, by po chwili wejść na drogę gruntową, którą biegł szlak rowerowy. Według mapy była to Giebułtowska Droga. Gdy doszliśmy do granicy lasu odbiliśmy w lewo i potem jeszcze raz w tym samym kierunku. Zgodnie z mapą powinniśmy być w okolicach szczytu, ale zaznaczonych skałek nie było. Coś musieliśmy pokręcić. Wróciliśmy więc podmokłymi łąkami do Giebułtowskiej Drogi by spróbować jeszcze raz. Tym razem weszliśmy głębiej w las. Przeszliśmy pętelkę w partiach szczytowych Wojkowej a skałek jak nie było tak nie ma. Nie mogę wykluczyć, że przechodziliśmy gdzieś w pobliżu repera, ale kiedy szuka się kilkumetrowej wysokości skałek to wystający na dwadzieścia centymetrów kamień łatwo przeoczyć.
   Postanowiliśmy wrócić do auta na pocieszenie mając taki widok na Stóg Izerski.

Wróciliśmy więc, wsiedliśmy do auta i po przejechaniu kilkuset metrów dostrzegliśmy skałki. Były na łące, tuż przy drodze. A wyglądały tak.

Bardzo fajne miejsce z ciekawymi widokami. Tu widok na Góry Izerskie. Od prawej Smrk (1124), Stóg Izerski (1108m), Świeradowiec (1002m), Podmokła (1001m), Szerzawa (975m), na bliższym planie Sępia Góra (828m) i w oddali Sine Skałki (1122m) i kawałek Przedniej Kopy (1114m).

Tu zabudowania Augustowa. Za górką wystaje fragment wieży kościoła św. Michała Archanioła w Giebułtowie. Góry w tle to od prawej Przednia Kopa (1114m), Izerskie Garby (1084m), Dłużec (867m), nad nim czubek Kamienicy (973m), Kowalówka (888m) i Tłoczyna (783m). Gdyby nie chmury to po lewej stronie kadru dałoby się dostrzec Karkonosze.

Patrząc jeszcze bardziej w lewo uchwyciłem takie widoki.

Jak pokazała ta wycieczka na mapach zdarzają się błędy. Teraz wiem, że na szczycie Wojkowej nie ma skałek. Wiem też, że Słupiec to wzniesienie o wysokości 466m, na którym znajdują się dwie skałki Sicina i Mokry Kamień.